• Ne tévesszenek meg a smukkjai - Jennifer Lopez legjobb és legrosszabb szerepei Klág Dávid

    2013-03-06 20:00:00

    Jenny az utcáról egyszer nagyon jó színésznő is volt. Meg néha nagyon rossz is.

     

     

    Nagy igazság, nagy általánosítás: Jennifer Lopez a kilencvenes évek végén mindenhol ott volt. A tévék képernyőjén, a mozikban, a vörös szőnyegeken, a zenecsatornákon, a pletykaújságokban, a nem-pletykaújságokban, sőt, még az ezredforduló himnuszát is próbálta elhappolni magának. Aztán 2013-ra Jennifer Lopez inkább olyasmi, mint Britney Spears, természetesen a totális mentális és érzelmi leépülés nélkül, egy popkulturális ikon, aki meghatározta a milleniumot, aztán beleveszett az érdektelenségbe. Azt viszont sosem szabad elfelejteni, hogy miközben ő lett a bulvárkirálynő, nem volt rossz színésznő sem egyáltalán. De azt sem szabad elfelejteni, hogy néha kifejezetten pocsék volt. Nézzük, miben volt jó és minek lenne jobb inkább az emlékét is eltörölni.


    A Filmkolónia még nem látta a Parkert, de szerintetek abban melyik formáját hozza?

     

    Nyerd meg a Parker alapjául szolgáló regényt!

     

    Fusd át Jennifer Lopez zenei karrierjét a Zenekolónián!


    ANAKONDA (1997) - LEGJOBB

     


    Attól, hogy totálisan őrült egy film körülötte, ő még nem biztos, hogy csapnivaló. A címbeli emberevő óriáskígyóról szóló Anakonda például ma már talán kultklasszikus, mert annyira szándékolatlanul vicces, de Lopez alakítását sosem éri sok vitriolos kritika.

     


    SZERETNÉM, HA SZERETNÉL (2001) - LEGROSSZABB

     


    Lopeznek nem az kellett, hogy ő legyen a törékeny asszony, hanem hogy ő legyen a kemény amazon. Amikor ebben a lagymatag romantikus komédiában Matthew MacConaughey megmenti egy elszabadult kukától, már akkor ment minden a levesbe, amit Jenny From The Blockról gondolhattunk.

     


    HALÁLKANYAR (1997) - LEGJOBB

     


    Oliver Stone mocskos, megosztó filmjében ő volt a femme fatale, a nő, akinek már a létezésétől is fejreáll a főszereplő Sean Penn élete. Stone filmje nem biztos, hogy mindenkinek ínyére van, de Lopez elemében van benne.

     


    GENGSZTERROMÁNC (2003)- LEGROSSZABB

     


    Ígérem, most utoljára fogom leírni, hogy Ben Affleck. Szóval Jennifer Lopez és akkori pasija úgy döntöttek, hogy egy filmben fognak majd szerepelni, sőt, egy párt fognak játszani, de nem úgy, ahogy gondoljuk, hanem egy pár bérgyilkost, amiben a férfi kicsit tökkelütött, a nő pedig leszbikus, de meggyőzhető. A Gengszterrománc, azaz a Gigli mindkettőjük karrierjének a mélypontja lett, sőt, sokan még a világ egyik legrosszabb filmjének is tartják. Ezzel nem értek egyet, vannak ennél sokkal, de sokkal rosszabbak (láttátok például az Eegah!-t?), de tény, hogy a film pocsék fogadtatása nélkül nem lett volna válás és nem lett volna Hideg nyomon, A bűn városa vagy Argo-akció sem.

     


    A SEJT (2000) - LEGJOBB

     


    Tarsem Singh filmje totálisan bolond, a sorozatgyilkos agyába tett szó szerint utazás olyan, mintha végiggyalogolnánk egy csomó modern művészeti tárlaton, miközben néha valakit kegyetlenül megkínoznának. És mindennek a középpontjában ott van Lopez, akit Tarsem úgy használ, mint modellt, aki képes kurtizán és szűzanya is lenni, attól függ, mit követel meg tőle a perverz elme és mire futja a saját erejéből.

     


    ÁLMOMBAN MÁR LÁTTALAK (2002) - LEGROSSZABB

     


    Aki egy pillanatig is elhitte, hogy J-Lo hotelokat takarít és csak úgy beleszeret egy befolyásos ember, nos, az egy nagyon hiszékeny ember!

     


    DALOK SZÁRNYÁN (1997) - LEGJOBB

     


    Talán itt figyelt rá először jobban a világ, amikor eljátszotta Selenát, az Európában tökismeretlen, de az Egyesült Államok bizonyos részein óriási sztárnak számító, texasi származású énekesnőt, aki tragikusan korán halt meg. A latino sztár szerepe egy csapásra latino sztárt varázsolt Lopezből.

     


    MOST MÁR ELÉG! (2002) - LEGROSSZABB

     


    Már megint az áldozat szerepe. Hiába szedi össze magát a film végére a főhősnő és vág vissza elég keményen az erőszakoskodó férjének, az addig abúzust nehéz lenyelni, mert Lopezen látszik, hogy már két felvonással hamarabb kivégezte volna egy dugóhúzóval. Mintha azt kellene nézni, hogy valaki elkeni Cynthia Rothrockot ugrórugásokkal.

     


    MINT A KÁMFOR (1998) - LEGJOBB

     


    Jennifer Lopez egyértelműen legjobb filmje és legjobb szerepe, tökéletes a rendőrbíró Karen Sisco szerepében (annyira jó karakter, hogy külön sorozatot is kapott Carla Guginóval), méltó párja az akkoriban éppen a szilárd talajt kereső George Clooney-nak. Sisco erős, önálló, egy percig sem tököl, szexi, stílusos - pont olyan, mint Lopez csúcskorában.

     


    Végignézve a karrierjét nekem az jön le, hogy Lopez egy nagy fejessel kezdett a filmezéshez, tökéletesen választott szerepeket (még olyan érdekességeket is be tudott vállalni, mint a Z, a hangya), aztán valahogy elvesztette az egyensúlyát, nagyobb figyelmet fordított a zenei karrierjére és arra, hogy brand legyen belőle, miközben ezzel csak eltékozolta a tehetségét. Ti hogy látjátok?


    Címkék: mint a kámfor, dalok szárnyán, most már elég!, j-lo, anakonda, jennifer lopez, szeretném, ha szeretnél, halálkanyar, gengszterrománc, a sejt, álmomban már láttalak
    Szerintetek
    0/10
Kommentek
bezaras mi hogyan mit facebook reg mi hogyan mit facebook reg
Tovább a falamra